به گل ایران به آرژانتین رای دهید
perspolis girl

عشق پرسپولیس

 درود

گل ايران به آرژانتين کانديداي بهترين گل جام جهاني 2013 امارات شد.

گل ثانيه 55 مصطفي هاشمي به آرژانتين در اولين بازي تيم ملي نوجوانان ايران در مرحله گروهي، کانديداي بهترين گل جام جهاني 2013 امارات شده است.

به گزارش اوج و بر اساس اعلام سايت فيفا، گل ايران به آرژانتين در کنار گل تيم ملي ژاپن به روسيه، گل اول اتريش به کانادا، گل سوم آرژانتين به کانادا، گل مکزيک به ايتاليا و گل سوئد به هندوراس شش گلي هستند که فيفا آنها را کانديداي بهترين گل جام جهاني کرده است.

سايت فيفا اين گلها را روي وب سايتش قرار داده و از کاربران سايت فيفا براي اينکه بهترين گل را انتخاب کنند، نظر سنجي کرده است. اين راي گيري روي سايت فيفا تا روز پنجشنبه 23 آبان ادامه خواهد داشت.

کاربران ايراني مي توانند با راي دادن به گل زيباي مصطفي هاشمي که سريعترين گل جام جهاني 2013 امارات و نهمين گل سريع تاريخ جام هاي جهاني بوده است، گل اين بازيکن تيم ملي را بهترين گل جام کنند.






نظرات شما عزیزان:

بهزاد
ساعت17:14---20 آبان 1392
سلام منم لینکتون کردم

Mohammad F
ساعت13:41---19 آبان 1392
سلام آبجی خوبی؟؟؟


دمت گرمممممم به خاطر اینکه تولدمو تبریک گفتی واقعا مرسیییییی


راستی گفتی شلوارکشو...ورزشیو دیگه آره؟





اونو بهشهر مغازه زیاد داره بهترینش آقای اصغریه که مغازش پیشه ورزشگاه آزادیه بهشهره بری پیش ورزشگاه بگی مغازه لوازم ورزشی اصغری راهنماییت میکنن این پیرن پرسپولیسه هم راستش من نخریدم واسه تیمم پرسپولیسه بهمون دادن تو بازار از این نوعش پیدا نمیشه....یه راهه دیگه هم هست که من خودم چندبار خرید کردم از اینجا یه سایت هستش واقعا جنساشم عالیه


آدرس سایتش اینه آبجی : http://www.nilimarket.com/






پاسخ:ممنون از لطفت
پاسخ:از این سایت منم خرید کردم شلوارک تک نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 18 آبان 1392برچسب:,ساعت 15:52 توسط zahra| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت